PŘIHLÁŠENÍ
NOVINKY
Komentář ze dne: 06.01.2015 20:22:26     Reagovat
Autor: [minolta] - jeseter (ost.ore@iol.cz)
Titulek: nevím, kde je pravda,
ale trochu jsem pohledal na netu: Lojza píše, že někdy loni na jaře dostal od Šafy nabídku na vstup do FCB, chvíli o tom přemýšlel a potom se /kladně/ rozhodl. Zároveň uvádí, že kvůli Palyzovi už není jeho angažmá možné. Našel jsem, že Palyza byl kandidátem socdem na primátora od 17.3.2014, to, že bude ve vedení města bylo víceméně jasné Nemohlo to být tehdy ohledně vstupu Hada trochu jinak? Já osobně nevěřím žádnému z obou.....

Komentář ze dne: 06.01.2015 21:08:53     Reagovat
Autor: [kyby] - '..'
Titulek: Re: nevím, kde je pravda,
Řekl bych, že to, že bude ve vedení města nebylo jasné ještě ani v týdnu po volbách...

Komentář ze dne: 06.01.2015 22:26:43     Reagovat
Autor: [minolta] - '.jeseter.'
Titulek: Re: Re: nevím, kde je pravda,
Všechny předvolební průzkumy to říkaly, jen po volbách si chvíli ANO trochu "zasrandovalo" a po 2 týdnech se vše dostalo zase do kolejí... Had je dost chytrý na to, aby uměl počítat.... Zároveň je reálné, že Šafa po úspěšném začátku podzimu zavětřil /nebo mu to někdo z agentů nakukal/, že nemusí hledat spoluvlastníka, ale že díky výsledkům budou fotbalisté více na očích a bude šance dobře zpeněžit, no a tak bude stačit najít jen "investory", kteří si kádr za příspěvek do rozpočtu rozeberou....

Komentář ze dne: 07.01.2015 09:23:53     Reagovat
Autor: [kyby] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: nevím, kde je pravda,
Sakra chlape, mít tvoji intuicici, už jsem milionář, bo i na to se dá sázet:-)

Komentář ze dne: 07.01.2015 12:16:23     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: nevím, kde je pravda,
Palyza byl kandidát a velký favorit na primátora, nikoliv na náměstka primátora se sportem v pravomoci. Dávno si vrabci cvrlikali, jak z Poruby chce urputně na magistrát a povýšit na primátora, nějaký náměstek nebyl cíl, posílit vliv ve straně při tom marasu, co tam mají. Dal se čekat nárůst hlasů pro ANO, ale ve zdejším kraji přece jen pořád měla zvítězit socdem a mít mnohem vyšší vliv na sestavování na městě. nepochybuju, že Lojza měl nějaké svoje informace od různých lidí, jaké má kdo ambice a co by chtěl či nechtěl. Že to dopadne takto je přece jen překvapení.... Cituje i svědky-právníky, co byli u jednání a jasnou ústní dohodu 60:40... Máš pocit, že až takto si vše vymyslel ?

Komentář ze dne: 07.01.2015 20:50:02     Reagovat
Autor: [minolta] - '.jeseter.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: nevím, kde je pravda,
Jsem přesvědčen, že nešlo osobně o Palyzu, Had měl s ČSSD problémy ještě než Baník prodal Peterovi - nechtěli mu financovat provoz Bazalů....

Komentář ze dne: 07.01.2015 21:37:34     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: nevím, kde je pravda,
Řekl bych, že od té doby se dost lidí uvnitř socanů poměnilo a změnil se vnitrostranický vliv a moc oproti době tehdy .... Navíc tehdy si mohli být jistější svou pozicí a manželstvím s ODS. Dnes přemýšlejí jinak ... S Palyzou to má Had v ryze osobní rovině ...

Komentář ze dne: 07.01.2015 12:22:43     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: nevím, kde je pravda,
Jinak bych se nedivil, že Šafarčík použil Aloise jen jako pojistku pro případ, že by se spadlo z ligy. Jinak byl už ovlivněn Žalmanem, že mají skvělý model. Ovšem zájem nám neznámých investorů by platil jen pro ligu. Takže Šafarčík ani nechtěl nic prodávat (pokud možno) a byla to hra z jeho strany o prodeji 60% jen pro případ, že by se spadlo z ligy a byl by v pérdeli, pane hrábě .... To je jen můj názor, nemůžu to samozřejmě tvrdit, nevím ...

Komentář ze dne: 06.01.2015 20:52:38     Reagovat
Autor: [František] - Josef Novak (haraldo@seznam.cz)
Titulek: To je zase článek..
Tak mi připadá, že "odnož" hledá kohokoliv, kdo by byl ochoten pošpinit vedení... Ptám se proč neoslovili Hadamczika, když to bylo aktuální tzn.loni na jaře? Nevím jestli si to "odnož" uvědomuje, ale těmito články a rozhovory nedělá nic jiného než snižuje vlastní kredit a poškozuje Baník...

Komentář ze dne: 06.01.2015 21:07:41     Reagovat
Autor: [kyby] - '..'
Titulek: Re: To je zase článek..
Oslovila, tehdy z toho čertužel sešlo...

Komentář ze dne: 06.01.2015 22:05:27     Reagovat
Autor: [saimonx] - '.saimon.'
Titulek: Re: To je zase článek..
I kdyby neoslovila, tak jako co??? V době, kdy vyplouvají na povrch všemožné sračky, je normální, že se množí rozhovory na dané téma a každý chce z kdekoho vyždímat co nejvíce informací. Čím více zaujatých se momentálně vyjádří, tím jasněji v tom bude. A pokud to někomu přijde nefér, může zvednout prdel a jít udělat rozhovor třeba s Palyzou nebo Peterou, nebo jiným schopným managerem.

Komentář ze dne: 06.01.2015 22:18:56     Reagovat
Autor: [František] - '.Josef Novak.'
Titulek: Re: Re: To je zase článek..
Přesně jsi to napsal "čím více zaujatých..." Ale co tak oslovit nějaké nezaujaté, inteligentní, rozumné a hlavně objektivní... Ale proč taky,že ? Cílem OS je nahrávat na smeč bulváru a stádu náctiletých a zakomplexovaných co si říkají fans a pomalu rozložit Baník - nic víc nic míň.. veškeré nenávistné a zcela neobjektivní reakce, stanoviska a postoje tomu jen nasvědčují..

Komentář ze dne: 06.01.2015 22:24:32     Reagovat
Autor: [saimonx] - '.saimon.'
Titulek: Re: Re: Re: To je zase článek..
Josef Novak :-) no servuz

Komentář ze dne: 07.01.2015 09:25:42     Reagovat
Autor: [kyby] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: To je zase článek..
Nějaké nezaujaté, inteligentní, rozumné a hlavně objektivní...Můžeš někoho doporučit?

Komentář ze dne: 07.01.2015 09:51:47     Reagovat
Autor: [Tomstersson] - '.Tomas.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: To je zase článek..
Šafy sr., Šafy jr., Hába, Baďura...víc jich nebude

Komentář ze dne: 07.01.2015 09:56:46     Reagovat
Autor: [Mustgo] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: To je zase článek..
Petera, Adamčík, Svěrki, Luky....

Komentář ze dne: 07.01.2015 12:26:57     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: To je zase článek..
Výborně, Franto. Oslov někoho nezúčastněného, nestranného, neovlivněného jakýmikoliv stavy nebo názory. Co se dozvíš jistého ? NIC. Protože někdo takový nebude mít s největší pravděpodobností takové informace, aby se mohl k něčemu zásadně takto vyjádřit .... Takže by z toho byla jen jeho pivní úvaha. Ty tě přece neberou ? Nebo už ano ? :-)

Komentář ze dne: 07.01.2015 18:06:32     Reagovat
Autor: [František] - '.Josef Novak.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: To je zase článek..
Nepotrebuji nikoho oslovovat svůj nazor jsem si schopen udělat sám bez toho abych oslovoval někoho kdo mi vnuti jeho názor...Ale jak je vidno OS se bez kontaktovani určitých osob nebejde..

Komentář ze dne: 07.01.2015 18:55:22     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: To je zase článek..
Někdo ti VNUCUJE jiný názor, tím že vznikne rozhovor ? Tak ti nevím, ale kde vidíš kydání špíny ? Od OSBB nebo od Hadamczika ? OSBB udělalo rozhovor s přímým aktérem transakce plánovaného prodeje podílu a Hadamczik odpověděl na nějaké dotazy dotazy a naopak - nevyslovil žádný odsudek či pomluvu na Šafarčíka, řekl, že k tomu se vyjadřovat nebude, nemá dost určitých informací. Jinak jen popsal, co proběhlo, nic víc ... Tebe to v něčem znásilňuje ?? Zajímavé ... Pro zajímavost - na základě čeho sis teda udělal ty svůj názor ? Nevadí ti, že Šafarčík v tomto lhal (ohledně způsobu, jak jednání o prodeji podílu padlo ?)

Komentář ze dne: 07.01.2015 19:28:21     Reagovat
Autor: [František] - '.Josef Novak.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je zase článek..
1)Mně ho nikdo nevnucuje, ale OS má potřebu hledat špínu a kydat hnuj kontaktováním odpadlíků a ukřivděných, kteří nejsou schopni sebereflexe.. viz. oficiální vyjádření odnože... V čem tyto vyjádření a rozhovory pomohou Baníku? 2)Kde máš tu jistotu,že lhal Šafarčík a ne Hadamczik? A nebo,že bylo vše úplně jinak...

Komentář ze dne: 07.01.2015 21:27:02     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je zase článek..
1.) A Alois je jako v dané záležitosti odpadlík nebo ukřivděný bez sebereflexe ? Nemáš v tom trochu hokej ? Pochopil bych to u Lukeše nebo Svěrkoš, ale u Hada ? 2.) V čem pomohou Baníku ? Že by v tom, pokud pomohou přinést stanovisko přímých aktérů, tudíž může ubýt spekulací ? Nebo jsou ti bližší komentáře zvenčí např. bleskosportu a inteligentního, nezúčastněného Šímy (nebo kohokoliv jiného), kteří polovinu solokaprů tvoří tak, že opíší reakce fans ze sociálních sítí ? 3.) Jo, takže Had zmíni dva svědky, vymyslí si jednání se Světlíkem (třetí zmíněná osoba vně vztahu, kromě těch právníků) a pak bude lhát jak idiot v záležitosti, ve které to nemá zapotřebí, protože to nijak neohrožuje jeho byznys a nepotřebuje ji .... Uvažuj trochu ... 4.) OSBB reagovalo krátce na atak Šafarčíka z novoročního projevu, že nyní je spolupráce vyloučena, nic víc. Začal šafarčík ....

Komentář ze dne: 07.01.2015 10:20:57     Reagovat
Autor: [washek] - -
Titulek: Můj názor...
Ať je Lojza jakýkoliv, přeci jen je to kvalitní manager (a navíc mladší brácha úspěšného baníkovského trenéra Evžena). Myslím si, že kdyby si Baník vzal pod sebe, tak to bude vypadat úplně jinak !! .....možná paralela s Babišem ve funkci ministra financí (i když si tam asi "pohlídá" těch 15% státních zakázek pro "své" firmy).

Komentář ze dne: 07.01.2015 12:53:16     Reagovat
Autor: [Tominho79] - Tomin Tominovyč (tominho79@seznam.cz)
Titulek: mecenáš?
Nerozumím jediné věci, proč máte pořád Hadamczika za nějakého mecenáše? Je to možná sportovní nadšenec, ale především obchodník. Nikdy by nevedl baník jen pro něčí modré oči a hráčů prodal dost a dost.

Komentář ze dne: 07.01.2015 13:06:53     Reagovat
Autor: [kyby] - '..'
Titulek: Re: mecenáš?
Určitě, souhlasím. Jenže jako obchodník ví, že jestli z toho má něco mít, musí ten klub fungovat. A musí mít v klubu schopné lidi...ne jen všehoschopné.

Komentář ze dne: 07.01.2015 17:53:22     Reagovat
Autor: [Tominho79] - '.Tomin Tominovyč.'
Titulek: Re: Re: mecenáš?
pravda pravda. Ale ať bude ve vedení kdokoli, usměvavé zaměstnankyně fanshopu se asi nedočkáme...

Komentář ze dne: 07.01.2015 19:06:08     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: mecenáš?
To máš pravdu, ale 1.) Dal by tomu lepší režim a řád .... a 2.) Má lepší předpoklad sehnat peníze, vzhledem ke svým kontaktům, vazbám, protislužbám ...

Komentář ze dne: 07.01.2015 20:56:48     Reagovat
Autor: [minolta] - '.jeseter.'
Titulek: Re: Re: mecenáš?
Had své podnikatelské aktivity "klidnil", protože ztratil politické kontakty postupně na ODA, ODS, TOP, bude rád, když udrží "svoje"... Oproti Šafovi ale je pořád "magnát"....

Komentář ze dne: 08.01.2015 18:33:32     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: mecenáš?
To stále nevylučuje skutečnost, že má víc vazeb než Š. a zejména víc vazeb typu: Ty mě teď tohle - a já tobě časem tamto ... tyto vazby nemusejí nutně být politického podtextu, ale pocházejí z byznysu ...

Komentář ze dne: 08.01.2015 07:56:14     Reagovat
Autor: [kyby] - (kyby@seznam.cz)
Titulek: Budeme pokračovat...
Prý tím škodíme Baníku. Budeme v tom pokračovat!...vůbec si nemyslím, že by bylo to samé, škodit současnému vedení FCB a škodit Baníku. Myslím si pravý opak, ikdyby to mělo znamenat začátek znovu od nuly...

Komentář ze dne: 08.01.2015 08:56:00     Reagovat
Autor: [jackdaniel] - '..'
Titulek: Re: Budeme pokračovat...
Doufám, že toto nemyslíš vůbec vážně, pže začínat od nuly je naprosto to stejné, kdyby Šafarčík rozprodal kompletně celý Baníček, napakoval se a odešel. V tom případě se nemusíte ani obtěžovat!!! I když bych byl ze srdce rád, aby Baníček změnil co nejdříve majitele a měl veškeré finance zajištěny, tak házet špínu na majitele je stejné jako házet špínu na Baníček. Přece si naivně nemůžete myslet, že když budete škodit Šafarčíkovi a spol, že značka Baník zůstane čistá jako lilie. Je sice hezké, že se dozvídáme pořád nové a nové informace a děláme si skládačku, jak to ve skutečnosti bylo, ale bohužel historie je nám v této chvíli k ničemu. Spíše bych tady rád viděl nějaké konstruktivní nápady, jak z této situace vybruslit.

Komentář ze dne: 08.01.2015 09:46:04     Reagovat
Autor: [Funer] - '..'
Titulek: Re: Re: Budeme pokračovat...
Tak to si myslíš špatně. Pro mne Šafarčík odvoláním úspěšného trenéra (rozhodují body a ty Svědík dělal), ztratil veškerý kredit. Považuji ho nyní za člověka, který nemá ani kousek baníkovského srdce. Dělá jen byznys. A dělá ho špatně. Ale v žádném případě bych si proto nedovolil poškozovat FCB! Tohle děláte, ať se zaklínáte čímkoliv.

Komentář ze dne: 08.01.2015 09:48:17     Reagovat
Autor: [Funer] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
sorry, reakce je pochopitelně na kybyho

Komentář ze dne: 08.01.2015 12:10:56     Reagovat
Autor: [kyby] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
FUNER: Zrovna ty jsi zde kdysi psal, ať už konečně něco vytáhneme, když nadáváme na vedení. Teď to děláme a jsme škůdci. Co jiného asi máme vytáhnout, než svědectví a rozhovory s lidmi, kteří zažili současné fungování klubu na vlastní kůži? Chlape, jsem asi z jiné planety, ale podle mě jsou škůdci ti, kteří nepravosti činí, ne ti, kteří na ně upozorňují... Jeden příklad z mnoha: Pokud ligový klub řeší večeři na výjezdu pro hráče po utkání tak, že ukrade řízky z V.I.P. a rozdá je hráčům, škodí Baníku daleko více, než ten, kdo řekne, že to tak je...už naštěstí není rok 1984 !

Komentář ze dne: 08.01.2015 12:57:51     Reagovat
Autor: [Funer] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
KYBY: Nevím, na jaké mé vyjádření odkazuješ, když tak přesně ocituj, nebo dej odkaz, ať vidíme souvislosti... ale asi to není podstatné. Rozhovor s Hadem je blbost. On si vypráví jen to, co se mu hodí, případně pozmění děj atd. Prostě tam jsou nenaplněné ambice vlastnit Baník. A také jeho záludnost. Vzpomeň, jak po repre prohrách v televizních rozhovorech často sváděl vinu na vlastní hráče... nemá charakter. Já bych měl návrh na formu protestu. Ať na jarní domácí zápasy chodíme v černých tričkách ( na jaře přes bundu ). Lze to dál rozvinout a např. vůbec nefandit. Prostě tam jen tak stát se založenýma rukama. Ani z gólu bych se neradoval. Žádné bojkoty - čím víc lidí bude, tím lépe. Bazaly celé v černém... ticho jak v kostele... Klidně černou látkou/fólií potáhnout na stadioně co jde... smuteční věnce...najít mezi námi chlapa, který je schopen v tom tichu na trubku hrát smuteční marsch...prostě vyjádřit jasně, že přesun do Vítkovic, současný management atd. je pohřeb takového

Komentář ze dne: 08.01.2015 13:00:16     Reagovat
Autor: [Funer] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
Baníku, který chceme mít

Komentář ze dne: 08.01.2015 13:15:24     Reagovat
Autor: [kyby] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
FUNER: Tvůj návrh je super, nečekal bych to, ale na něčem se shodneme. Taky se mi líbí více než bojkoty. Jen mám pocit, že je už příliš mnoho lidí rozhodnutých pro druhou variantu a nedají se přemluvit (možná je to jen můj pocit, na domluvu co bude je ještě čas). Takže to spíše vypadá, že Tvůj návrh může uskutečnit ten zbytek, který na jaře na Bazalech zůstane...sám ještě nevím, co budu dělat, ale pokud se ultras rozhodnou bojkotovat, budu s něma držet basu, ikdyž bych si to představoval jinak.

Komentář ze dne: 08.01.2015 14:26:45     Reagovat
Autor: [Funer] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
Myslím, že shodnout se můžeme ve většině názorů pro dobré fungování FCB. Jak to říkal Ivánek? "... pane Němec, vždyť já mám stejný zájem jako Vy!..." :-) No tak dávám Ti copyright na ten funus, snaž se, přesvědčuj, dělej co můžeš... Jen upřesním, že lepší než jeden trumpetista, by byla menší kapela... a nějaké plačky... no vyřádit by se na tom tématu dalo neskutečně ;-)

Komentář ze dne: 08.01.2015 13:46:59     Reagovat
Autor: [kyby] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
Jo a ještě k AH. Samozřejmě je z něj cítit nasranost z nenaplněné ambice. O tom ten rozhovor hlavně je. Nenaplnila se proto, že PŠ nedodržel slovo a z ústní dohody si nic nedělá...mezi chlapy platí i ústní dohoda, dokonce na to pamatuje i zákon. Leda, že by i ti přímí svědci byli škůdci (už je jich až moc, na dvou navíc nesejde). Jestli to třeba není jeden z hlavních důvodů, proč se FCB v současnosti tak těžko hledá podpora sponzorů...

Komentář ze dne: 08.01.2015 16:08:54     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
Co se týče rozhovoru s Aloisem: Píšeš, že si to upraví po svém, protože v něm jsou nenaplněné ambice vlastnit Baník .... Fajn. Ovšem současně říká druhá strana kšeftu (Šafarčík), že AH se rozhodl vstoupit a taky sám rozhodl odstoupit. Pak se ti ale vzájemně bije stav, že máš mít nenaplněné ambice a přitom sám odstoupíš ... To nedává logiku, ne ? A všimni si, že na Hadamczika ani podruhé Šafarčík nereaguje ... Za další - fakt si myslíš, že zmínit 3 svědky a pak si něco upravovat po svém, je reálné ? Vždyť ho můžou klidně potopit, kdyby se ozvali ... A kdyby byl náhodou AH kámoš s těmi právníky, tak použít Světlíka a pak lhát, je moc velký krajíc, nemůžu si pomoct ...

Komentář ze dne: 08.01.2015 16:34:28     Reagovat
Autor: [Funer] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
ZSD: Ty jsi velký konspirátor :-) Já to vidím tak, že se prostě nedomluvili (důvody můžou být jakékoliv) a teď už jsou všechna ta vyjádření jen komedií. Říkat pravdu, polopravdu i lež budou obě strany. Akorát tenhle mix bych nejraději vůbec nečetl. Byznys je jednodušší. Třeba teď už probíhá další kolo námluv Š+H

Komentář ze dne: 08.01.2015 18:18:57     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
Konspirátor ? Tím, že vycházím pouze z konkrétních faktů, která opravdu zazněla od konkrétních osob (tzn. nikoliv JPP) ? A pouze je porovnám oproti sobě ? Takto porovnat vyřčená fakta je konspirace ? Porovnáním faktů vyřčených dvěma konkrétními lidmi jsem se snažil ukázat, že Tebou zmíněná frustrace není až tak na pořadu, nic víc .... Pokud v tom vidíš nějakou konspiraci, tak holt nic nenadělám....

Komentář ze dne: 08.01.2015 19:00:06     Reagovat
Autor: [Funer] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
OK, pokud se Ti nelíbí konspirátor, tak co třeba naivka? Opravdu si myslíš, že porovnáváš fakta? To je jako: bylo to v televizi nebo v novinách, tak to musí být pravda. Jasně, oba to řekli, ale jenom tomu všemu pro boha nevěř! Pokud si taky trochu zakonspiruji, tak Š nereaguje třeba proto, že chce mít H pořád v záloze... prostě ho nechce nasrat, co kdyby... Ale těch výkladů a možností je tolik...

Komentář ze dne: 08.01.2015 19:47:46     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
1.) Skočit od konspirátora k naivkovi - to jsi příliš "rozevlátý" na to, aby z toho mohla být nějaká rozumnější debata. Já v TOMTO konkrétním kontextu neřeším, komu z nich věřit a komu ne. Uvedl jsem, proč se mi jeví pravdivá verze Hada - na to jsi neuvedl žáden rozumný argument proti, takže tím to končí ... Směřoval jsem ale jinam - k tebou zmíněné frustraci a ublíženosti Hadamczika .... Uvedl jsem, proč se nedomnívám, že by měl Had být nějak frustrován. Právě proto, že je to byznys, takže pokud Had nešel do nějakých podmínek, tak jako otřískaný byznysmen z toho nebude frustrovaný, když mu to nevyhovovalo .... Fakta-nefakta ? Znovu opakuju - porovnávám jen to, co bylo řečeno těmi dvěma. Tzn. nikoliv zdroj jedna paní povídala (a o toto jde). Od Šafarčíka jsem to slyšel osobně na Sokolce. Stavu, kdy někdo něco řekne (a je to konkrétní člověk a víme jaký), tomu zde říkám FAKT. Z jasného zdroje. Neřeším přitom nutně, zda věřit či nevěřit. Stačí takto ? .... 2.) Jinak a

Komentář ze dne: 08.01.2015 19:49:01     Reagovat
Autor: [ZSD] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
---dokončení--- 2.) Jinak ano - může to být klidně takto, Had do zálohy (osobně si myslím, že on Šafačíkovi sloužil za pojistku od začátku, kdyby se spadlo z ligy a investoři by couvli), Had ho chce dloubnout (aby si nebyl tak jistý), že už na to neslyší kvůli Palyzy ... pokračování může následovat...

Komentář ze dne: 08.01.2015 10:33:20     Reagovat
Autor: [kulajar] - '..'
Titulek: Re: Re: Budeme pokračovat...
A zase fráze "Spíše bych tady rád viděl nějaké konstruktivní nápady". No tak už konečně někdo nějaký konstruktivní nápad napište, když o nich furt mluvíte.

Komentář ze dne: 08.01.2015 10:51:05     Reagovat
Autor: [washek] - '.-.'
Titulek: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
Vytvořit takový "tlak lidských mas", který povede k odvolání náměstka Palyzy nebo jeho dobrovolné abdikaci na svoji funkci.

Komentář ze dne: 08.01.2015 16:16:39     Reagovat
Autor: [Tominho79] - '.Tomin Tominovyč.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Budeme pokračovat...
proboha proč by měl někdo odvolávat náměstka Palyzu? Vždyť ve FUNKCI NÁMĚSTKA ještě nestihl udělat vůbec nic. Tady zas někdo lítá v oblacích a nebo mu jen jde o jeho politickou orientaci a využívá jakékoli záminky bez šance na úspěch...